Pelik - Fesyen Dahi Bonjol?

on 02 Oktober 2012

Pelik - Fesyen Dahi Bonjol? Entah lah, bila aku tengok gambar2 dari Dailymail ni memang aku rasa pelik sesangat. Pelik sebab aku mungkin antara yang tak ikut fesyen ataupun mungkin derang ni yang terlebih fesyen.Ntahla....hahaha

Walaupun pelik, tapi, aku pun tak de la hairan sangat sebabnya dah tahu orang Jepun punya "citaras pelik" dalam fesyen. Memang derang sanggup berhabis dalam mengikuti fesyen semasa sama ada betul2 lawa atau tidak yang tu mungkin dah jadi no 2.

Btw, aku malas nak bebel lama....aku tepek terus gambar mereka2 yang berbonjol di dahi ni atas alasan FESYEN!!! Teringat aku kat mamat yang bedah badan semata-mata mahu ilangkan lemak tue, yang penting dia nak kurus dengan segera!!!...Isk..isk...


Pelik - Fesyen Dahi Bonjol?

Pelik - Fesyen Dahi Bonjol?

Pelik - Fesyen Dahi Bonjol?

Pelik - Fesyen Dahi Bonjol?

Pelik - Fesyen Dahi Bonjol?

#Kenkadang nampak cam setan pun ada......anggapan aku je laa...:D- bengong!!!!

Pelik - Fesyen Dahi Bonjol?
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved