Check Google Pagerank November 2012

on 09 November 2012

Check Google Pagerank November 2012 ! Tadi aku jenjalan kat blog kengkawan.....sempat juga la tgk entri dari bro Zulkbo mengenai pagerank update utk bulan November 2012. So apo laie, bagi den yang memang tak tahu dah nak update apo, cepat-cepat la bubuh entri pasai update page rank ni jugak.

Check Google Pagerank November 2012

Rasa2nya kali ni ramai juga yang naik rank. Tahniah la den nak ucapkan, nampaknya blog yastro.net  ni maintain je dengan PR3. Alhamdulillah la juga sebab kurang update. Selalu ikut mood je. Tah la....sekarang n i macam semuanya dah ke laut je. Nak tinggalkan sayang pulak, tambah-tambah dah PR3.

Tapi aku still pelik juga sebab kurang blog Malaysia yang boleh pergi jauh. Kebanyakkan blog yang beso-beso trafik pun maintain jer. Ke Google ni pilih kasih....blog Mesia tak di baginya rank tinggi2 walaupun blog tu banyak trafik,backlink dll.

Ntah la, cakap banyak pun tak guna juga, sebab kita ni hanya pengguna servis dia jerr....cakap pasal google ni, aku tak puas hati satu jerr...apsal la susah sangat nak bagi blog dari Mesia Google Adsense/GA?? Walhal pengguna dari negara kita pun ramai juga, siap bukak google mesia dah kat sini (errr betul ker?) Paling aku tak boleh blah bila bab2 Google Adsword....tak caya korang isi je la form depa tu...laju je dia anta email dan surat offer ke rumah korang....RM50 la 100 laaa.....suh iklankan bisness atau apa saja kat depa...tak ke hampeh gitu!!!!

Okey, sebelum aku melalut lebih lagi, kalau kengkawan nak check PR masing-masing, sila la masuk kat web prchecker nih (tiru bro Zulkbo lagihhh).....sebelum tu jangan lupa masukkan dulu kod rahsia dia tu...- anti spam katanya...hehe

Apapun, naik ka turun ka, yang penting blogging mau happy yakkk.....salam mesra buat semua rakan2 blogger, adios!!!!



#Ada tak rakan2 yang boleh bagi servis GA nih kat aku.....aku nak buat sendiri mcm susah jerr...:D, kalau ada sila inform aku yerrr....yg kat forum tu dua kali dah aku buat, satu cuma bertahan 3 hari je, satu lagi mamat tu "kencing" berlari2 kat aku...tak paa...makan la duit haramm tuu...ha3x!!!!





Check Google Pagerank November 2012
~Salam mesra dari yastro~



Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved