Rosyam Noor Kena Kritik di Anugerah Skrin 2012

on 11 November 2012

Rosyam Noor Kena Kritik di Anugerah Skrin 2012 ! Malam semalam, aku tak kemana2....lagipun wife aku dah bagitau awai2 nak layan Anugerah Skrin 2012. Aku nak tak nak terpaksa la layan jugak. Ingatkan sejam dua je....rupa2nya tiga jam. Mak aihh...lame bebeno wehhh.

Rosyam Noor Kena Kritik di Anugerah Skrin 2012

Dalam masa aku layan tu, aku nampak beberapa perkara yang aku tak berkenan. Terutamanya bila Zizang Raja Lawak tu dok sebut pasal "ke*aluan". Iskkk...macam terlebih je. Tapi bila siang tadi aku dok aku belek2 beberapa laman web, keluar lak isu Rosyam Noor dikritik peminat kerana mungkin beliau terlepas cakap. Pulak dahh.....

Sebenarnya, malam tu aku perasan jugak apa yang Rosyam Noor cakap tu, bahkan wife aku pun perasan tapi kami tak sangka plak ianya bakal menjadi isu....ayat Rosyam pada Malam Anugerah Skrin tu;
Nasib baik kita kat TV3 bley cuit-cuit, kalau kat TV Al-Hijrah cuit pun tak boleh!
Mungkin apa yang Rosyam Noor cakap semasa Majlis Anugerah Skrin tu adalah perkataan yang terlintas di fikiran beliau, bukan dalam skrip kot. Namun, bila mende ni dah jadi isu, kiranya macam dah berat sikit la kot...rasanya tak lama lagi adalah yang akan tanya/temuramah beliau berkenaan dengan isu nih.

Jadi kita tunggu la apa jawapan rasmi dari Rosyam sendiri. Apapun, buat artis2 lain....harap lepas ni lebih berhati2 bila bercakap didalam majlis yang dipancar secara live. Pepatah ada mengatakan, terlajak perahu boleh diundur, tapi terlajak kata, boleh binasa. Semoga semua ambik yang positif....bukan negatif....Salam dan adios buat semua!!!!






Rosyam Noor Kena Kritik di Anugerah Skrin 2012
~Salam mesra dari yastro~

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved