Malaysia Vs Laos - AFF Suzuki 2012

on 28 November 2012

Malaysia Vs Laos - AFF Suzuki 2012
Jauh merenung  nampaknya coach?

Malaysia Vs Laos - AFF Suzuki 2012 ! Malam ni pertemuan Malaysia Vs Laos, malam ini juga malam penentuan kerana team Malaysia wajib menang atau seri (aku tak suka seri) untuk memastikan Harimau Malaya layak ke tempat separuh akhir.

Tiada siapa yang nak kalah bukan, walaupun malam kelmarin aku rasa sedih melihat kemampuan skuad Rajagobal ini, namun malam ni aku harap apa yang berlaku kelmarin adalah sebaliknya. Walaupun hanya bertemu Laos, namun aku harap pemain negara tidak memandang ringan skuad ni.

Thailand dah pun layak, malam ni kalau Singapura menang ke atas Indonesia, nampaknya Singapura juga akan ikut jejak Thailand. Aku tak nak tengok skrip 2010 tu berlaku lagi. Bahaya.....tapi kalau dah nak kalah juga tak boleh la nak buat apa kan...

Btw, ramai sangat yang aku tengok hentam Rajagobal, kesian gak kat dia. Haritu masa menang sanjung bagai. Kali ni time kalah semuanya menyinga, semua nak tunjuk hero. Paper pun aku tengok ambik kesempatan...memang kaw2 Rajagobal kena kali nih.

Bagi aku, apapun yang terjadi pun tetap respek kat dia. Dia pernah menaikkan nama skuad negara. Harap kali ni pun dia berjaya juga. Bagi pemain2 pula, aku harap malam ni korang (tak kira la sapa yang turun) mainla bagai nak rak...main habis2an dan jangan mudah leka sampai mudah sangat bocor. Khairul lak, dah siap buat penafian kat paper bukan sebab dia nak nikah skuad negara tewas, walaupun haritu memang dia pun ada silap. So, malam ni harap semuanya tunjukkan kehebatan dan skill yang ada tu didepan semua rakyat Malaysia.



Malaysia Vs Laos - AFF Suzuki 2012
~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved