GUINNESS WORLD RECORD - Keluarga Albino Terbesar DiDunia [India]

on 31 Disember 2012

Satu rekod dunia dicipta oleh keluarga dari India, kerana kesemua mereka berkulit cerah, iaitu albino. Mempunyai 10 ahli keluarga, Keluarga Pullan, yang diketuai Rostari 50, dan isterinya Mani 45, berkata hidup mereka di negara India agak sukar kerana ramai yang memandang serong kepada mereka. Shankar, 24, salah seorang anak lelaki Pullan, Vijay, 25 dan Ramkishan, 19, dan anak-anak perempuan Renu, 23, Deepa, 21 dan Pooja, 18, mewarisi golongan penghidap albinisme mereka.

Renu berkahwin dengan seorang lelaki yang juga mempunyai penghidap albinisme, Rosheh, 27, dan Dharamraj anak pasangan itu, 2, juga mewarisi syarat daripada ibu bapanya. Keluarga tinggal di flat satu bilik tidur di Delhi, dan berkata ramai rakan-rakan India mendapati sukar untuk mempercayai mereka dilahirkan dan dibesarkan di negara ini.

Roseturai Pullan memberitahu The Sun: 'Saya pernah mendengar orang memanggil kita' angrez ', yang bermaksud' Bahasa Inggeris '. Apa yang kita tahu adalah bahawa kita tidak boleh melihat dengan betul, dan kita tidak boleh duduk di bawah matahari untuk waktu yang lama, tetapi kita hidup yang terbaik kita boleh. Rekod dunia sebelum ni dipegang oleh satu keluarga seramai 6 orang dari Amerika Syarikat dan Kanada.

GUINNESS WORLD RECORD - Keluarga Albino Terbesar DiDunia [India]
Ahli keluarga Pullan, Shankar, 24, Vijay, 25 dan Ramkishan, 19, dan anak-anak perempuan Renu, 23, Deepa, 21 dan Pooja, 18, mewarisi golongan penghidap penyakit albino.


Bergambar dihadapan flet mereka di New Delhi


GUINNESS WORLD RECORD - Keluarga Albino Terbesar DiDunia [India]

Berusia 2 tahun, Dharamraj adalah ahli kelaurga mereka yang terbaru
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved