2013 Azam Lama Tak Kesampaian, Azam Baru Menjelma!

on 30 Disember 2012

2013 Azam Lama Tak Kesampaian, Azam Baru Menjelma!

2013 Azam Lama Tak Kesampaian, Azam Baru Menjelma! Hehehe....welkam...welkam...hanya tinggal beberapa hari saja lagi kalendar ongputeh nak ditutup. Kini dengan tahun ongputeh yang baru, azam baru pun menjelma. Errr...ade ke??

Aku tak tahu la korang camne, tapi bagi diri aku, aku tak pernah pun buat azam pun pada setiap kali masuknya tahun baru. Cuma yang aku harapkan ialah kehidupan yang lebih baik dari sebelum nih. Tapi biasanya cuma takat terniat dalam hati saja laa.-dasar pemaleh!

Mungkin selepas ni, untuk 2013 ni aku akan cuba buat sesuatu. Mungkin lebih aktif dlam blog ataupun cuba menceburkan diri dengan lebih serius dalam bidang perniagaan, terutamanya perniagaan online.

Sebenarnya, sebelum ni aku pernah juga buat secara sambilan perniagaan online, masyuk juga laa sikit2 pun...tapi tu laa...paling leceh klau bisness online ni nak pergi ke pejabat pos. Pas tu nak bahagi masa kerja (opis hour) dan juga personal business...adoii...memang renyah laa...tapi tu la, mana ada orang boleh berjaya tanpa usaha. Fakta tue...

So buat masa ni, aku stop dulu bisness online aku tu, modal dan untung yg aku keluar dulu pun patutnya kena simpan, tapi dah perabih digunakan buat mende lain...he3x!- tak de disiplin betoi laa, camne nak berjaya nih! La ni aku tengah usha2 bisness untuk bisness online yang lain, banyak gak yang jumpa tapi aku nak cari/pilih mana yang betul2 bagus, kalau tak modal tah kemana untung wassalam...hehehe.

Gamaknya tu je la kot...korang lak camne? Ada azam baru jugak ker? Meh share sikit....kot2 aku leh join...:)


2013 Azam Lama Tak Kesampaian, Azam Baru Menjelma!
~Salam mesra dari yastro~



Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved