IPHONE 5 BLOGGER PALING HEBAT

on 30 Disember 2012

IPHONE 5 BLOGGER PALING HEBAT ! Nan dia tugasan terbaru Denaihati iaitu dengan cara mengundi telah muncul jua. Dah macam pilihanraya la pulak dengan berpuluh2 calon sedia menanti. Tugasan ini adalah yang ke tiga dan terakhir setelah dua tugasan berlalu. Memang satu cara baru dan stylo....aku suka idea ini.

Sebelum tu, aku nak layan diri sendiri dulu jap.Ha3x!!!...penat sesangat badan ni weiii. Tugasan pertama, iPhone 5 Gadget Impiandone, cuma malang bagi aku sebab link aku tu tak mesra dengan seo.....means link aku dah rosak dan buat aku jadi rasa lemau bila nak bermain dengan seo. Rosak camne? Korang leh tengok gambar dibawah....nampak tak beza tajuk tu...he3x!!!


iPhone 5 Gadget Impian,

Then, selepas itu tugasan kedua pula ialah melayan G+1,  Terkini Tugasan Contest iPhone 5 Gajet Impian uishhh...kena orang yang betul2 kuat berusaha sahaja nih...promosi kaw2 baru boleh berjaya, kalau yang maleh macam aku ni kira leh babai dan takat  tengok je laa....hahaha!!!

IPHONE 5 BLOGGER PALING HEBAT


Dan terbaru, undian untuk peserta yang telah menyertai contest ini. Tak kira siapa anda, sama ada anda peserta atau bukan, caranya ialah daftar untuk menjadi ahli Denaihati Network di wordpress. Korang leh tengok gambar dibawah.. 

Daftar dulu, pas tu korang akan terima password menerusi email, nak tukar password pun boleh lepas tu, maklum la takut lope lak nanti....

iPhone 5 Gadget Impian,
IPHONE 5 BLOGGER PALING HEBAT

Bila dah siap register tu....masuk balik kat blog Denaihati dan klik button kat blog tu...akan keluar seperti gambar di bawah dan korang boleh la mulakan undian....

Atau klik di sini [ iPhone 5 Blogger Paling Hebat]

Button Undian Denaihati
Klik Button tu
Undi Blog Pilihan IPhone 5
Lastly, dah boleh mengundi daaaaa




All the best buat semua peserta contest, aku pun join juga dan jangan lupa buat2 la apa yang patut untuk aku. Kalau dah bagi tu, jangan lope inform kat aku.....hehehe- aku akan bagi balik kat korang...yearghhh.....selamat beriPhone 5 semua, semoga berjaya!!!!



#Aku dah buat undian, sehari limit 3 sahaja, tapi aku tengok boleh undi diri sendiri, hurmmm boleh ke gitu tuan Denaihati???



IPHONE 5 BLOGGER PALING HEBAT
~Salam mesra dari yastro~



Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved