Akhirnya...AKu kene tag juga.

on 04 Mei 2010

 Dari puput...akhirnye aku kene tag juga...nak elak dh x dapek...aduhai puput...ko turunkan kat aku wasiat saka lembu Itam...Jadi aku terpaksa ambik jugelah wasiat lembu Itam nihh..


Syarat2 penerimaan saka Lembu Itam ni ialah...

1. Thank n link the person that gave you the cow.
     Makaceh Puput...(aku x reti nl letak link back...x jadi laaa)

2. Bagi balik wasiat saka ni kat 7 bloggers yg paling aktif...

    Kepada kalian yang tersenarai, terimalah seadanya...aku men belasa jerr
    hehehe!!!!!

     a) Bie.... dari Brunai dan baik hati.
     b) Jieda... seorang ibu kpd 3 org cahayamata..
     c) Jue... aku suka denga lagu kat blog dia...
     d) mijie...membantu upkan traffic  
     e) arieza..rajin menjengah..
     F) seri   .pewaris seni bangsa....  
     G) bluedianthus...dari sabah...

3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat...
Kepada bakal penerima pusaka saka ini..Saya ingin mengumumkan saka Lembu Hitam ini adalah wasiat dari Orang Kaya Kg Sepening Lalat(OKSPL)sdh.bhd


4. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv.
 makan, baring kat sofa,minum.

5.Makanan pelik yg pernah anda makan.
  kimchi,sea food korea, sate bebola daging 

6. Bg tau berapa ramai kawan di FB.
  Ade la sikit.....

7.Camne korang bertemu ngan spouse korang....or pakwe makwe..
   Teman kwn2 g dating.

Dengan ni abihlah wasiat ni aku terima dan perturunkan kpd org len plak....jenuh memikior puput woihh...



      

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved