Kisah Anak Luar Nikah...

on 21 Mei 2010

Salam semua bloggerz sekalian...hari ni, aku tertarik pada entri kisah anak luar nikah yg dibuat oleh belalang @ suarabawahtanah tentang "berapakah jumlah kelahiran anak luar nikah di Malaysia?" Cam sopan santun gile je kan...... ayat aku nih!!!
Reaksi sepontan aku.......

 Sedih..geram..marah..sumer ada.

Manakan tidak,bila remaja hari ini hanya mementingkan nafsu berbanding tuntutan agama. Akibatnya bayi2 yg tidak berdosa dibuang malahan ada yang hilang akal sanggup membunuh bayi yg malang tersebut!!! Aku sampai tak sanggup nak tengok gambar baby yang dibunuh dengan kejam tu!!!

Pembunuh  itu je yang selayaknya diberikan kepada mereka yang terbabit dengan perkara ini!!!  Hukuman berat memang aku sangat2 alu2kan..Aku paling marah bila yangg otak monyet ni gi buang dalam sungai, tanam baby tu hidup2, campak dlm lubang tandas...Kalau mereka kata aku dah terlampau kejam...aku peduli ape!!! Kesian aku tengok kat pasangan yang dah berkahwin bertahun2 tapi gagal mendapat anak, bersusah payah berusaha untuk mendapat anak...monyet2 jahanam ni dengan sekali pancutan je dah dapat, lepas tu buang merata...apa..Ingat baby tu anak kucing ke? Otak taruk kat mana, lutut??

Aku tak nak puji pada mereka yg letak anak mereka tu didepan pintu masjid/rumah orang atau sebagainya...tapi sekurang2nya mereka tu masih ada akal..salah tetap salah! Kalau tak kena mase kat dunia, akhirat tanggung jugak!!! Jadi ...fikir2kan lah...ingat sebelum kene! Menyesal kemudian tak ada gunanya lagi!!!!





#Aku pernah merasa betapa pedihnya kehilangan seorang anak (berusia 3 hari)...sebab tu aku marah sgt pada monyet2 yang tak ada otak nih!!!
#Maaf kali ni aku guna bahasa kasar sikit...gerammm siottt!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved