Gua minat ni jugak - Concept Ship Yang Awesome

on 15 Februari 2011

Gua minat ni jugak - Concept Ship Yang Awesome
Salam semua rakan2 blogger dan salam maulidur rasul, nak rehatkan minda sikit la hari ni. Semalam aku b/w dlm keadaan "mamai", tambah plak kesihatan hero aku yg bongsu tak berapa mengizinkan. Kejap mengamuk...pas tu nangis...kejap kang ngamuk lagi...Adesss....Korang nak tau pasal apa? Rope2nye dia suda kene "ruam" ... patut la asik ngamuk jer. Malam semalam dah nampak bintik2 merah keluar kat muka dan badan dia...kesian gak la aku tengok. Penat juga woo,kalau anak kecik  tak sihat. Mana yang dah jadi makbapak memang paham sesangat la dengan karenah anak2/bebudak kecik ni.

Tapi pada aku, tu semua perkara biasa. Kichi punya hal laa. Tanggungjawab sebagai makbapak melebihi dari segala~galanya.Tak de makbapak nak tengok anak2 dia merana disebabkan makbapak tu terlalu sibuk dengan hal2 dunia.. Kalau ada gak...memang "*&%$#" la makbapak tu...maklum la dalam zaman moden ni..macam2 perkara boleh berlaku. Kalau tak,tak de la kecoh je kat paper tentang itu,ini...
Memacam perkara yang pelik dah berlaku pada zaman sekarang ni. Kene pikir sikit tuu........

Kali ni aku nak share lagi satu minat aku ngan korang semua. Rasanye mungkin ada juga blogger yang dah biasa masuk blog nih. Korang juga boleh menyumbang hasil karya korang kat sana jika berminat (kalau berminat dan terrer dalam 3D laa). Terdapat ruangan 'summit your art" dan pastikan korang letak watermark dulu sebelum submit...paham2 je la kan...Satu dunia tengok tu wooo...Wokehh...jom kita usha blog yang aku maksudkan tu...nama blog tu;


Aku memang minat kat mende2 yg mengarut macam ni. Tak tau la..dari kecik lagi memang dah macam tu. Asyik banget dehhh....Fantasi ni memang benar2 membuatkan aku "ralit"/leka...Detailing yang dihasilkan,teknik warna dan teknik pencahayaan memang nampak besh giler. Setau aku,kebanyakkan mereka ni adalah pereka/designer ni memang dah pakar dalam bidang 3D nih. Dah memang keje dia orang...memang superb la hasilnya..tapi ada gak yg cam "kantoi" sikit...Walau macamana pun, aku suka blog nih...korang lak camne??

Concept Ship Yang Awesome



Concept Ship Yang Awesome




Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved