Krisis di Mesir ~ Kenyataan dari petugas kita

on 16 Februari 2011

Sekadar post yangg singkat dan segera....


Baru sebentar tadi (post ni sebenarnya gua draft semalam) gua masuk ke blog Jootings ex nuri pilot..
Tertarik dengan entri beliau yang terbaru iaitu Ops Piramid. Entri  yang menyiarkan satu email dari bekas petugas kita di sana, iaitu Mejar Ishak Isa.


Didalam email yang ditujukan kpd (B) Mejar Nor Ibrahim, beliau menyatakan beberapa perkara....
Gua agak tertarik kepada beberapa ayat ......


Yang paling saya sedih apabila ada ibu bapa yang marahkan kami kerana beri makan anak mereka makan yg tak sedap...........dan ada anak anak  orang orang yg berada yg terkandas di Airport marah wakil kami kerana beri mereka makan roti dan bukan nya nasi lemak........"


juga ayat nih...


"5. Ops Piramid ini juga memperlihatkan kelemahan pentadbiran pihak berwajib di kaherah dan juga sikap pegawai yg bertugas di sini.........blaming each other on simple things and personal grievences menjadi isu besar dan accountability kurang.....Pihak pihak  yg datang  dari malaysia  lebih banyak menggangu dari membantu......................................"


Sekiranya korang berminat untuk mengetahui lebih lanjut. Silakan masuk ke blog  Mejar Nor Ibrahim bin Sulaiman sendiri. Jangan malu dan segan ehh...he3x!!


Gua nak tengok juga pandangan rakan2 semua....
Terima kasih semua...Adiosss!!!


Major Ishak didepan stesen Tv dan Radio Mesir
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved