Wings, Opera Hidup 2011!!!

on 27 Februari 2011

Wings, Opera Hidup 2011!!! Dengan sukahatinya, gua nak tempek/promosi sikit "Wings, Opera Hidup di Istana Budaya pada 29 April 2011  - 1 Mei 2011. Persembahan berlangsung selama 3 hari...Lame tu wooo...

Persembahan Wings nanti akan diiringi Orkestra Simfoni Kebangsaan. Yang gua faham setakat ni, persembahan dari Wings akan dipecahkan sebanyak dua sessi iaitu siang dan malam...

Kemungkinan siang secara akustik, malam lak bersama dgn orkestra...lagi satu, member gua ade yg dah booking awal2  tiket tu...siap booking siang dan malam...pehhh...cayalah bro Nasir!!! So kepada ahli Sayap2 Wings...korang terjah le konsert tu reramai yekkk...


Insyaallah, kalau tokey Grousiey izinkan gua akan jadi crew jugak kat Istana Budaya ni nanti...
So,sesapa yang pegi nanti tegur2 la gua kalau gua tak bape bizi ekk...





Grousiey Team
paling kanan: Tokey Grousiey (apox)
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved