Rupa penjenayah simbah asid dikenal pasti

on 14 Mei 2011

Menggunakan motor EX5, bernombor WPV 4963 suspek telah dikenal pasti menerusi siaran berita TV3 malam tadi. Sebenarnya aku tahu perkara ini menerusi entry Denaihati sebentar tadi. ( Brader ni la yg buat contest ipad tu) Beliau pun menerima mesej dari Yanmieonline  menerusi laman twitter.

Mangsa terbaru penjenayah ini (yang ke 23) adalah anak seorang anggota polis yang berusia dalam lingkungan 30 tahun yang telah disimbah asid sekitar Wangsa Maju. Motif sebenar penjenayah tersebut  gagal dikenalpasti sehingga sekarang. Tak salah aku, mangsa yang disimbah asid ni kebanyakannya terdiri dari golongan wanita.

Kawasan yang dikenal pasti sebagai lokasi kejadian ialah sekitar Bangsar, Brickfield dan Wangsa Maju. Diharap semua rakan yang berjalan kaki berhati~hati pada masa sekarang sehingga suspek/penjenayah tersebut berjaya ditahan.

Dibawah ini ialah gambaran saspek yang disiarkan di berita TV3 tadi. Semoga berita ini dapat diwar~warkan dan disebarkan dikalangan rakan blogger. Terima kasih.

#Ingat pesanan org tua2, buat baik berpada2, buat jahat jangan sekali...buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat.

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved