Budak kecik ke hape nih?

on 09 Julai 2011


As salam semua sahabat. Selasa hingga Khamis lepas bizi sket. Minta maaf sebab tak dapat ziarah semua. Baru 3/4 ari tinggal blog...tapi rasanya macam dah banyak yang tertinggal. ID komen aku pun pblm jugak Semua gara2 Blogger In draft yang baru. Nasib baik leh install semula ID tu, kalau tak penat jugak. Hajat nak tuka template baru, tapi kemudian sikit arr.

Aku tinggalkan korang dengan sekeping gambar kat bawah nih. Ntah ye atau idaknya budak ni main angkat berat tak tau la.. Yang paling aku tak tahan bila tengok "muscle" budak ni dah nak jadi cam Hulk Hogan la plak. Sape la mak bapak dia..pas tu kalau betul pun, tak de efek ke bila dia beso nanti? Mane tau cepat tua ke..cepat semput ke...ade sesape yg tau dak? Aku pun dah lope kat mana aku dapat gambo ni.. Dah duk lama dalam simpanan...hehehe

Ok, jap semua...aku nak gi "BERSIH"kan luar umah jap...kotor betoi laaa, nampak banyak "kunin" jerrr....:)


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved