DIY Drone- Oktokopter...Terbaik!!!!!

on 08 Oktober 2011

Woww...Terbaikkkk (ala2 boboiboy cakap). Ciptaan oktokopter sendiri atau drone atau tahh (aku pun tak tau nak panggil apa)...dari mamat ni. Aku tak pasti dia ni dari China ataupun Taiwan...pada aku tak kisah lerr dari mana asal usul dia tu...yg penting dia buat ni semuanya sendiri, dan menggunakan engine motor kalau tak salah aku.

Buat sendiri, tang tu aku memang tabik laa..., tapi dari segi keselamatan pada aku agak bahaya juga laa....sbb mende2 ni kene balance...Dia ada buat demo...tapi naik sikit jee, tak tinggi mana pun. Mungkin satu hari nanti dia berjaya kot, terbangkan octokopter ciptaan dia ni...ye laa, bak kata orang tua2...usaha tu tangga kejayaan. Layanzzz.......



DIY Drone- Oktokopter...Terbaik!!!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved