Tempat Terbaik Nak Berehat - Ada Berani?

on 10 Oktober 2011

Aku tak tau kat mana lokasi dia orang buat aksi berani berehat ni. Mungkin di Indonesia kut, sebab gaya pakaian si muslim dan muslimah tu ade gaya cam orang kita jerr. Gambar2 ni pun dah lama aku ambik, sampaikan source kat mana pun aku dah lope. Banyak lagi gambar2 menarik yang aku simpan...dah jadi hobi plak, tapi aku kene keluarkan juga sebab hard disk aku dah ponoh ngan gamba jerr..So ni salah satu cara aku nak kurangkan beban keberatan pc aku kat opis nih. Maknanya pas ni banyak lagi le gambar2 yang akan keluar kat blog aku nih...hehehe

Okeh, back tu picture kat bawah ni...korang nampak kan, keretaapi yang lalu kat sebelah tu. Tapi derang dengan selamba jer berehat sambil berbaring kat atas rel yang satu lagi tu. Apa motifnya aku pun tak tau.

Aku pun ade gak pengalaman kereta api lalu di sebelah atau dekat2 ngan aku., angin dia pehhh...kuat brooo..siap terasa lagi gegaran kereta api tu. Tapi time tu aku memancing, bukan buat aksi cam derang nih. Biasanya kawasan tu memang ramai kaki mancing, mancing diatas jambatan kereta api...dari jauh lagi kalau dia nak sampai dia dah bagi horn..mungkin sebagai amaran tuk kaki mancing la tu gamaknya. Kisah tu cuma satu ketika dulu laa, masa aku memula berjinak2 dengan arena memancing....sekarang ni dah tak lagi...maleh aku nak berperang ngan nyamuk, pas tu hasil tah kemana...hehehe

Okeh laa...sebelum merapu lebih jauh...korang layan je la gambar kat bawah ni dulu...aku nak buek kojo jap..


Tempat Terbaik Nak Berehat - Ada Berani?

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved