Link Live Streaming MALAYSIA VS AUSTRALIA

on 07 Oktober 2011

As salam semua sahabat. Hari ni aku nak letak satu link perlawanan persahabatan ataupun Live Streaming antara Malaysia vs Australia. Jadi kepada kengkawan yang belum balik rumah dan nak tengok perlawanan bola ni, korang boleh cuba kat link yang aku letak dibawah. Aku pun rasanya tengok kat tempat kerja je kot.

Apa pun harap2 pasukan Malaysia jangan le jadi lauk pada team Australia lak. Main le camne pun, aku tak kisah yang penting jangan bolos banyak. Kalau dapat seri pun aku dah rasa puas hati sesangat dah.
Perlawanan dijangka akan bermula pada pukul 5.00 petang nanti. So...meh kita sesama bagi sokongan kepada pasukan Malaysia....Malaysia Bolehhh.....
kat bawah ni ada aku sediakan linknya...harap2 okeh masa game tu nanti....:)


LINK [Link tersebut telah dipadamkan. Harap Maaf]


# Apapun link tu akan ada beberapa minit sebelum game nak start nanti....harap maklum.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved