Pertandingan Carrom Anjuran PJS Kg Medan

on 22 Oktober 2011

Rasanya belum terlambat lagi untuk aku update aktiviti carrom aku dan Team Malaya pada minggu lepas di Kg Medan pada 16 Oktober 2011. Kejohanan ni tak le besar mana, cuma untuk orang di kawasan lembah Klang je. Walaupun kecil, namun suasana pertandingan dan juga saingan di sana masih lagi dikira kompetetif.

Team aku "Malaya Carrom" juga telah menghantar 6 regu untuk acara double pada hari tersebut. Pasukan G9 iaitu wakil rasmi dari kelab PROTON juga menghantar wakil, tak salah aku dalam 5 kumpulan juga. Biarpun Malaya Carrom Team tu semuanya adalah dari kumpulan pekerja PROTON, namun kami tetap nak mempertahankan nama kelab kami. Jadi pertembungan sesama sendiri dengan geng2 PROTON tak mampu nak dielakkan. Keseluruhan pencapaian bolehla dikatakan memuaskan. Hanya satu regu yang berjaya melepasi peringkat kumpulan dan kalah di suku akhir. Pencapaian aku dan partner....Aisehhhh... bungkus diawal lagi daa....huhuhuhu sedey lorrr!!!

Jom tengok gambar2 yang aku snap, semasa disana....

Asrul, nak jugak mencelah....

Uncle (tengah), pembuat striker yang "famous" dikalangan pemain carrom

Pemain wanita dari PKNS....hebat jugak derang ni

Otai Malaya, Cheng (kiri) bersama partner beliau Rahim Dalino

Zairi dan Shahbudin....

Walaupun gagal disini, insyaallah team kami akan turun di Terbuka DBKL yg dijangka akan berlangsung pada hujung bulan ni. Tapi sebelum tu esok kene test dulu dengan team2 PROTON yang lain menerusi Sukan 6 Penjuru PROTON.
Entri mengenai sukan carrom yang lain:
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved