A.C.I.D Advance Creatif Innovation Design

on 03 Disember 2011

Family Day Proton, hari yang ditunggu2 bagi sebilangan pekerja2 Proton yang telah berusaha melakukan dan mengorbankan masa mereka untuk menyiapkan kereta Inovasi. Tahun ni, kalau tak salah aku temanya adalah "compact car". Seperti yang aku janjikan pada entri sebelum ni, aku akan publish gambar kereta inovasi yang telah dihasilkan oleh member2 aku.

Kereta ni dinamakan A.C.I.D yang bermaksud Advance Creatif Innovation Design. Dihasilkan selama....errr rahsia, kang marah lak kawan2 aku tu. Tahniah jugak aku ucapkan kepada mereka kerana berjaya mendapat tempat ke 5 didalam pertandingan ini. Okeh laa...tak yah buang masa banyak sangat, aku keluarkan gambar ni dari luar studio tempat aku bekerja.

#Mata aku dah tak tahan sangat ni wooooo, minta maaf la kalau ayat aku tunggang langgang....huhuhuhu







#Letih wooo melayan anak2 kat Sunway Lagoon...30,000 orang kat dalam tu dah macam tin sardin lak aku rasa. Kredit to bro Ismail/Wea yg bagi gambar ni kat aku....:)

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved