How Ships Are Launched ~ Sempoiii...

on 15 November 2011

Its "Mat Kool" video. Aku suka something yang santai2 macam nih. Tak perlu bebanyak sangat madah pujangga hingga memeningkan kepala aku dan juga orang lain untuk membacanya. Tambah pulak aku bukannya orang yang pandai mengarang. Kesalahan typo selalu sangat terjadi. Kadang2 aku terpaksa edit 2/3 kali entri yang sama kerana sedikit kesalahan. Sekarang ni pun aku tengah perbaiki entri yang lama2, supaya berkurang kesalahan typo dan juga outlink yang melampau. Satu lagi, bro Shah (ForBlogger.net) pernah inform aku, perbaiki entri lama2 adalah lebih baik dari men"delete"kannya. Ok stop kat sini dulu.

Korang pernah tengok tak video kapal laut yang baru dibina dilancarkan ke laut? Kalau belum boleh layan video kat bawah ni. Tapi kalau dah tengok...abaikan jer. Ada 2 video. Satu kapal laut komersial (kompilasi video) mungkin mirip dengan kapal laut yang bawak kontena, manakala satu lagi kapal tentera laut British H.M.S Diamond yang dilancarkan di BAE System di Govan,Glasgow. Korang boleh tengok perbezaan pelancaran kapal komersial dan juga kapal tentera laut.


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved