Pemalas Atau Buruk Perangai Ni??

on 03 November 2011

Ishhh...tak pernah lagi aku jumpa orang yang berperangai macam ni, baik masa aku hidup bujang dulu atau masa sekarang. Andaikata masa bujang ade kengkawan aku yang berperangai macam ni, kompom aku tendang keluar punya. Pemalas betul la, korang tengok je la keyboard pc dia tu...sampai dah 'rongak" terkene api rokok. ish..ish...pantang betul aku kalau ada kawan yang berperangai macam ni. Nasib baik, setakat yang aku jumpa selama ni semuanya baik2 dan perangai molek belaka.

Aku pernah tengok dulu kat tv rancangan Oprah, ada sorang minah mat salleh ni duduk seorang diri kat rumah dia. Punya la bersepah gila macam dah kat tong sampah rupanya. Tak sangka betul aku, ada jugak minah salleh yang buruk perangai macam tu. Nasib baik Oprah dtg tolong dia ubah sikap yang buruk tu. Gamaknya kalau Oprah tak datang, sampai mati la hidup dalam sampah. Kan ke bongok namanya tu....(amik ko, aku mmg anti betul kat pembuat sampah sarap nih..he3x!!!)

Aku tau, kengkawan aku dlm dunia maya ni sumernya baik2 belaka, tak de yang berperangai macam gambar kat bawah ni. Adiosss.....

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved