Selamat Hari Raya AidilAdha

on 05 November 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua sahabat yang sering berkunjung kesini. Maaf zahir dan batin seandainya selama ni ada perkara yang aku buat dan menyebabkan korang rasa tak selesa, marah atau sebagainya. Nampaknya kalau tiada aral melintang, aku dah nak start enjin kereta balik ke kampung halaman aku. Bermula ke rumah aku kat Lipis, lepas tu lepak pulak kat rumah mertua di Jerantut. Insyaallah sampai la hari rabu nanti.

Dalam jangka masa tu, aku tak pasti ntah sempat berblog atau tidak. Bukan apa, maklum la bila balik kampung ni banyak betul "cabangnya". Tapi yang pastinya, selasa ngan rabu tu kompom aku kene bercuti dari berblog. Insyaallah, jika masih dipanjangkan umur aku akan kembali lagi selepas rabu minggu depan. Selamat Hari Raya AidilAdha buat semua muslimin dan muslimat yg singgah ke sini. Caiyokkk......

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved