Lembaga Aneh Panjat Pokok Gaharu.

on 12 Disember 2011

Makk aihh....maso den tongah morayap-rayap kat youtube, tetibo den tejumpo pulak bedio yang bertajuk "Lembago Aneh Panjat Pokok Gaharu". Memulo den ingat hantu ko, menatang misteri ko, sekalii...Umanggg aihhh....bilo den buko...den tergolak memanjang lak melayan bedio nie. Pandai bebonar budak minang tu memongak...Kalau korang orang semuo nak tau apo cerito sebona nyo...korang kono la layan bedio nih dulu....Esei nak gi berehat atau "kopi au" dulu jap ehh, sesambil "mengepam" udara Surya sikit...he3x!!!



# Memongak = Menipu/bohong - errr kalau salah tulun botokan yer jang...tapi yang nyatonyo...memongak tu bukan merokok ehhh!!!


# Kalau korang perasan entri kat blog ni laju semacam je dalam minggu ni atau dalam bulan ni....yang sebenarnya aku sedang buat eksperimen alexia rank....ada sesuatu yang aku tgh kejar sekarang. 








# Gamaknya dapat atau tidak Alexia Rank blog aku cecah, pada atau bawah 100k sebelum hujung tahun ni. Tengah berusaha keras nih....:) Masa aku tulis ni, Alexia aku 135,049....harap2 dapat la capai target aku tu.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved