Selamat Pengantin Baru ~ Muhammad Omar dan Fauziah Daud

on 07 Disember 2011

Pehh....cuti sekolah ni memang sangat sibuk la. Baru je habis aktiviti Family Day kat Proton, esok paginya aku dan sorang lagi kawan aku "Khai" yang turun sekeluarga dari Senawang berkonvoi pulak dengan aku ke Felda Tersang 2, Raub, Pahang...

Pepagi lagi, aku dan family dah bergerak menuju ke Felda Tersang 2. Kawan aku yang nak kawin ni sebenornya orang kampung aku, tapi atas beberapa sebab dia buat kenduri kat rumah abang dia kat sana. Aku pun tak kisah sangat, lagipun bukannya jauh sangat jarak tempat dia bersanding tu dengan rumah aku. Memang target aku, lepas pegi kenduri je terus nak ajak kawan aku tu singgah kejap kat rumah aku. Pas tu aku dan si Khai ni ada beberapa projek sampingan yang lain, yang membabitkan perjalanan sejauh 500km++. Tunggu entri selanjutnya...:)

Apepun aku nak ucapkan tahniah dulu buat pengantin baru ni, Muhammad dan Fauziah. Semoga korang berbahagia sehingga ke anak cucu. Pesan aku.."Mat!!...cepat2 sikit buat production tu..." he3x!!!

Aku sempat lagi berhenti di hentian Genting Sempah untuk bersarapan
Dah lama tak jumpa weiii.....
Siap ada live band lagi...(Tersang Band?)
Selamat Pengantin Baru Mat!!!
#Si Mat dan Khai ni merupakan kawan baik aku masa bujang dulu. Banyak kenangan pahit manis aku dengan dia orang. Kalau kami berjumpa... semalaman tak habis cerita woo....he3x!! Minta maaf kalau aku belum sempat jejak korang lagi yerr...aku cuba slow2 nih....
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved