Terima Kasih Cahaya Cinta - Hadiah dari Teman Blogger

on 20 Disember 2011

Hari Sabtu yang lalu, masa tu sebenarnya aku dikampung sedang menikmati gulai nangka, daging rendang dan sambal bacang. Tetiba wife aku dapat satu mesej, dia terus inform kat aku, "abg...ada bungkusan pos laju sampai kat umah laa..Jiran kita yang tolong ambikkan". Hmmm....dalam kepala aku, terus ligat memikirkan apa kebenda la yang sampai kat umah aku nih. "Bende tu dalam kotak, kecik jerr" tambah wife aku lagi. Sah!!! Terus, dalam kepala aku terbayang sapa yang punya angkara nih. Macam dah boleh agak jerr...hehehe

Sebenarnya ni kali kedua aku terima hadiah dari teman2 blogger. Hadiah yang pertama dulu, dari jauh jugak, seberang semenanjung woo. Tapi masa tu aku serba salah, nak masuk dalam blog atau tidak. Maklum la orang baru...tak reti apa2 pasal berblog. Insyaallah aku masukkan juga satu hari nanti. Hutang mesti kene bayar maaaa....Okey...sebelum aku meraban lebih jauh, baik aku teruskan dengan niat asal entri aku ni.

Dalam ramai2 rakan blog aku ni, antara pengomen terhebat yang pernah aku kenal adalah puan Suri. Setiap entri, paling koman pun dia akan komen sampai 3/4 kali...mak aihhh susah nak tiru cam dia ehh. Seorang yang bekerjaya, tetapi beliau juga mempunyai part time iaitu dengan membuat cokelat home made. Pandai cari rm ehh..Tahniah aku ucapkan. Sekurang2nya membantu juga dalam menambah apa yang kurang kan..kan..

Tentang hadiah yang aku terima hari tu, yang pertama ialah cokelat berbentuk love yang aku rasa puan Suri buat sendiri. Betul kan Suri? Tapi tu laa...tak sempat aku nak rasa, anak aku yang berdua tu dah "sesah" dulu...bebudak katakan, pantang nampak cokelat ehh. Bila aku tanya, camne rasa?? Sedapppp...jawab derang. Hadiah yang kedua ialah keychain dari Melaka. Cun arrrr!!! Terima kasih aku dan keluarga ucapkan kepada puan Suri. Boleh aku simpan buat kenangan.

Kalau korang nak mengenali lebih lanjut siapa dia puan Suri yang baik hati ni, meh la ramai2 kita serbu kat blog dia...cahayacinta.com

Header cahayacinta.com
Bungkusan yang diterima
Hadiah yang aku katakan
Apapun, jutaan terima kasih kepada cahayacinta.com, Aku hargai pemberian ini. Begitu juga dengan hadiah dari rakan dari seberang semenanjung yang aku katakan tadi. Insyaallah aku akan buat satu entri khas untuk beliau. Terima kasih semua....# entri segera dari aku dipagi selasa.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved