Gadis Cantik Menjadi Pengawal Peribadi - Bodyguard Wanita di China

on 16 Januari 2012

Gadis Cantik Menjadi Pengawal Peribadi - Bodyguard Wanita di China !

Gadis Cantik Menjadi Pengawal Peribadi - Bodyguard Wanita di China
Huiyoooo...awek comei lote wooo:)
Gadis Seksi Menjadi Pengawal Peribadi - Bodyguard Wanita di China
Dua puluh orang gadis cantik dan bertubuh seksis kelihatan sedang berkumpul ditepi pantai di Hainan, China pada 8/1/2012 yang lalu. Selepas menukar pakaian, kesemua mereka mengenakan bikini dan kelihatan teramat seksi beb!! Namun, mungkin anda juga sedang menafsir yang mereka ini sedang beristirehat, berparti atau pun sedang berkelah di tepi pantai. Walhal sebenarnya mereka ini adalah calon bodyguard yang sedang mengikuti latihan menjadi "bodyguard wanita di China".

Para gadis itu, sebahagian besarnya mempunyai pendidikan tinggi, mendapat latihan yang agak keras seperti seorang tentera. Mereka ditendang, dibenam, juga disuruh mengusung kayu balak di dalam air. Latihan fizikal yang berlangsung selama empat minggu itu dipimpin oleh para jurulatih dari Tianjiao Special Guard/Security Consultant Ltd Co, satu syarikat khas untuk pengawal wanita yang pertama di China.

Setiap peserta wajib mengikuti latihan ini selama 10 bulan untuk mengembangkan kemampuan didalam bidang perisikan, antiterorisme, beladiri, dan etika bisnes. Peserta terbaik akan dihantar untuk belajar lebih lanjut ke International Security Academy di Israel.-sokong Israel nampakkk... Setiap gadis yang memasuki karier di bidang ini juga dikatakan berpeluang mendapat gaji yang lebih tinggi dari pendapatan bekerja di pejabat.

Trend terkini di China dikatakan ramai klien memilih pengawal wanita/gadis kerana dibandingkan dengan lelaki, perempuan mampu berperanan sebagai setiausaha dan juga sebagai pengasuh. Anggaran pendapatan sebagai pengawal wanita ini mampu meraih sehingga 100 dollar AS per hari. Sementara purata pendapatan penduduk di China adalah sekitar 1.500 dollar AS per tahun.

Sumber asal - Kompas.

Gadis seksi pengawal peribadi


Gadis jadi bodyguard
Pikul balak ehhh....
kerjaya bodyguard china
Selam jangan tak selam...
Komando wanita China
Ingat komando je yang biasa kena tendang?..he3x1!!
# Teringat aku kes arwah Muammar Ghadafi dengan pengawal wanitanya dulu....Errr Pertandingan Pengalaman Kena Denda di Sekolah masih sempat/terbuka lagi...jom join ramai2, kasi meriah sikit kat blog titan tu...he3x!!!- Nampaknya keyword Pertandingan Pengalaman kena denda di Sekolah tu memang betul2 tengah bersaing hebat nih...:)

Gadis Cantik Menjadi Pengawal Peribadi - Bodyguard Wanita di China
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved