PM Bertemu Warga Industri - Proton,Shah Alam.

on 07 Januari 2012

As salam kepada semua sahabat, 2 minggu aku agak terbeban dengan kerja yang "urgent". 12 tghmalam, 2 pagi bahkan 3 pagi dah menjadi kebiasaan bagi aku dan rakan2 yang bertugas demi menyampaikan amanat kerja. Hari ni semuanya berasa lega, lega kerana telah berjaya menyelesaikan satu misi. Dan yang pentingnya tak perlu lagi balik lewat malam. Semuanya kerana event di bawah ini...

Satu lagi sessi cabutan bertuah diadakan, sebuah Persona menjadi impian bersama dengan 130 lagi hadiah sampingan. Namun cam biasa....aku dapat tengok dari jauh je laa. Masih belum ada rezeki la tu...he3x!!!

Kredit to Azlan Othman/boss aku daaa..

Kredit to Nazli Kassim/Komeng
# Selesai satu, satu lagi menanti. Tak pe...kami semua telah bersedia. Ribuan terima kasih aku nak ucapkan kepada geng2 aku yang stay tune sampai ke keringat terakhir. Ismail(Sang saka Wea), Azhari(bongek), Khairul (kayuroll), Surmadi (Pak Sur) dan juga yang lain2nya.
# Gambar tu sumer aku sesah dari f/b jerr...sori yer bro2 semua...Dalam pada tu sempat jugak aku bersalam dengan Najib, dan2 kawan aku tanya.."ada bau Najib tak tangan tu?"...ha3x!!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved