Kereta Polis Malaysia - Yang Biasa dan Jarang Dilihat

on 04 Februari 2012

Salam dan selamat sejahtera kepada semua. Berikutan post aku pada "Aksi Terbaik Kereta POLIS Malaysia" siang tadi, aku terus bersemangat nak publish draft entry yang dah lama jadi pekasam kat blog aku ni. Aku memang suka melihat dan mengumpul gambar kereta polis (terutamanya kereta peronda yang terbaru, jarang dilihat dan mungkin yang tak keluar kat jalanraya Malaysia). Untuk posting kali ni, aku nak tempek gambar kereta peronda yang wujud di jalanraya Malaysia. 


Dalam banyak-banyak gambar dibawah, aku rasa Satria Neo, Honda Accord dan BMW 325 [ni kereta polis dari Johor, mungkin dari cabang TSN] memang antara kereta peronda polis yang sangat jarang dilihat. Kalau setakat kereta peronda Wira, Saga, Waja, Kancil dan Perdana tu rasanya dah biasa sangat. Okey...jom layan gambar tu....


kereta polis satria GTI



Kereta Polis naza S206

Polis Volvo



peronda-polis-malaysia


Sumber - Banyak sangat...den dah lope arr...
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved