2 PEMAIN MALAYSIA BAKAL BERMAIN DI JEPUN?

on 28 Mac 2012



2 orang pemain Malaysia bakal mendapat tempat dan bermain di negera matahari terbit, Jepun. Kedua-duanya iaitu  Wan Zaharulnizam Zakaria (kecik) dan Wan Zack Haikal Wan Noor dikatakan akan "diuji cuba" dahulu oleh kelab dari Jepun iaitu Ryuku, Okinawa.[dah macam nama ryuku yg game main lawan2 tu la plak]


WAN+ZACK+HAIKAL
Wan Zack Haikal


Tapi Ong Kim Swee dah awal2 lagi inform yang derang tu kalau pergi sana pun selepas habis/tamat piala AFC yang bakal bermula pada Jun ni. Walaupun hanya divisyen 3 di Jepun, peluang ni aku rasa memang satu peluang yang terbaik buat kedua-dua pemain negara itu. Kita ambik contoh bagaimana Safee Sali sekarang. Pendapatan dia bermain di Pelita Jaya tu je dah mencecah jutaan ringgit setahun. 


So, nak apa lagikan? Yang penting, bila dah dapat bermain mewakili negara, tunjukkan semua skill yang ada dan pamerkan prestasi terbaik buat tontonan umum juga buat pencari2 bakat seperti Masao Kiba, yang merupakan pencari bakat bagi Dream FA Jepun. Insyaallah, rezeki yang lebih baik akan ada dikemudian hari nanti. Semoga berjaya dalam ujian tu nanti...adiozz!!!

WAN+ZAHARUL+NIZAM

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved