GAMBAR LIYANA JASMAY BERTUNANG

on 29 Mac 2012

6_GAMBAR_LIYANA_JASMAY_BERTUNANG


Pelakon 3 Janji, Liyana Jasmay telah selamat melangsungkan pertunangan beliau dengan Fathuddin Mazlan,28, pada 28 March 2012 yang juga merupakan tarikh lahir Liyana sendiri. Aku seriously sesekali tu kena layan juga cerita 3 Janji ni sebab time cerita tu kuar kat tv... memang time tu la aku tengah dinner dengan keluarga aku. Kuasa veto yang pegang remote time tu ialah wife aku....he3x!! Layanzz...Drama nih, kalau ikut bintang, mungkin aku bagi dalam 3/5 la untuk cerita ni. 


RUMAH_LIYANA_JASMAY


Okey, siapa itu Fathuddin, tunang Liyana Jasmay nih? Dengar2nya dia seorang ahli perniagaan. Kira okey la tu kan. Majlis pertunangan tu telah berlangsung kat rumah si Liyana Jasmay di Kemensah Height dan derang dah pakat2 setuju nak bernikah pada 24 Januari 2013 nanti. errr...Liayan kata dia cuma bercinta selama 3 bulan je dengan si Fathudin nih? Tak pe laa...sehari ke, 2 hari ke, setahun ke...yang penting niat nak mendirikan masjid tu dah ada....Apapun semoga kalian berbahagia la yerrr....


RUMAH_LIYANA_JASMAY

ACARA_SARUNG_CINCIN

Bersama_Kelaurga_BAKAL_MERTUA







kredit - Ohbulan,mStarOnline,Gua.com 
[Gambar pertunangan Linda Jasmay Part 2 dah ready!], Pe kata kalau korang tengok entri Lelaki Kacak lagi mancho kat sini lak.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved