AKU ANTARA 15 BLOGGER KACAK DI MALAYSIA

on 11 Mac 2012

AKU ANTARA 15 BLOGGER KACAK DI MALAYSIA !
AKU_ANTARA_15_BLOGGER_KACAK_DI_MALAYSIA
Print screen yang aku ambil dr blog Titan

He3x!! Tajuk memang gempak gila hari ni, tapi itu lah dia kenyataannya. Alhamdulillah satu contest yang aku dah sertai telah diumumkan pemenangnya. Hari ini telah disahkan oleh bro titan , entri aku "Pengalaman Kena Denda di Sekolah"  telah berjaya meraih sebagai pemenang utama dalam kategori cabaran SEO. Bukan itu sahaja, entri tersebut juga berjaya meraih kedudukan bersama di tempat ke 6 (bersama bro Tehr) didalam review Pengalaman Kena Denda Di Sekolah. Amacam...kacak tak lelaki ini?...ha3x!!!- nak muntah aku weii!!!

Terima kasih aku ucapkan kepada bro titan kerana menganjurkan peraduan ini, juga terima kasih kepada semua rakan2 blogger yang telah support aku selama ini. Aku rasa sengit juga sebab ada 2 orang blogger yang mengejar keyword tu dengan rapat...alhamdulillah, aku berjaya juga.

Ucapan terima kasih  khas juga aku  tujukan kepada blogger Shah [forblogger.net] kerana melalui blog beliau lah aku kutip beberapa ketul tips untuk berjaya didalam kategori SEO. Terima kasih sekali lagi bro Shah. Apapun blogging mesti hepi derrr.....


Jadi...siapakah lelaki kacak itu???
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved