BINA BADAN - ORANG KERDIL BERSAING DENGAN ORANG BIASA

on 08 Mac 2012

BINA BADAN - ORANG KERDIL BERSAING DENGAN ORANG BIASA
Jason Owen bersama Del, jurulatih beliau
Jason Owen, hanya setinggi 4kaki  5 inchi, namun itu tidak menghalang beliau dari melakukan perkara yang disukainya. Ahli bina badan ini seorang yang istimewa kerana ketinggiannya. Namun yang lebih membanggakan, beliau berani bersaing dengan orang biasa didalam kategori yang sama.

Pada umur 30 tahun, Jason yang bekerja di sebuah bar,  turut dikenali sebagai "Mini Arnie" menghabiskan masa sekitar 4 jam sehari untuk menghadapi pertandingan.Beliau berkata; "saya mula dipanggil Mini Arnie kerana saya mempunyai potongan rambut seperti Arnie. Arnold  adalah salah seorang sumber inspirasi bina badan saya."

Ahli+BINA+BADAN+KERDIL
Jason Owen, ketika bersaing didalam kategori bawah 70kg di London

KERDIL+TAPI+POWER
Mampu mengangkat berat yang 11 kali ganda dari berat diri beliau sendiri
BINA BADAN - ORANG KERDIL BERSAING DENGAN ORANG BIASA

Bersama jurulatih beliau, Del.

# Aku: "Biar Badan Kecil, Janji Jiwa Besar"....saspek aku ngan Jason Owen nih!!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved