KARNIVAL PROTON - POWER OF 1

on 08 Mac 2012

As salam semua kengkawan...cuma nak up date sikit tentang satu event yang akan diadakan oleh kompeni aku bertugas..."Karnival PROTON - POWER OF 1". Tajuk "karnival proton" tu saja je tambah, jadi tajuk event yang sebenarnya ialah " POWER OF 1" - boleh abaikan pasai tajuk tu yerr:)



Satu event besar PROTON akan diadakan tak lama lagi bertempat di Bukit Jalil pada 14 ~ 18 Mac 2012 ini. Bermacam aktiviti yang akan dilakukan disana. Firstly di pintu masuk utama, korang [yang pergi laa] akan berjumpa dengan PROTON|design team, Green Tech dan Eng Division, R3, demo modelling kereta, demo scanner, demo rendering dari para designer PROTON. Acara lain yang turut disertakan bersamaialah demo dari Powertrain, HR , L&D, demo R3, Pemasangan model P3-21A dan bermacam lagi la, tak larat aku nak tulih. Antara perkara menarik yang lain termasuk la hadiah misteri untuk para pengunjung. Apa hadiahnya? Hahaha....kita biarkan ia dalam misterii, pi sana baru taww..he4x!

Selain dari acara yang PROTON telah sediakan, terdapat juga siaran langsung dari Hot FM pada 17 Mac 2012 bermula dari jam 3.00 pm sehingga 7.00pm. Insyaallah aku dan beberapa orang rakan yang lain turut berada disana. Cuma waktu aku bertugas hanya pada hari Sabtu dan Ahad je...itu pun aku ambil shift malam [5 ~ 10 pm]





# Aku harap dapat berjumpa rakan blogger disana....Insyaallah.[ SILA KLIK PADA SETIAP GAMBAR UNTUK PAPARAN YANG LEBIH JELAS]. Untuk info lebih lanjut, sila layari web rasmi PROTON iaitu Power Of 1. 

# Entri terbaru "PROTON - POWER OF 1"
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved