HADIAH DARI CONTENG-CONTENG

on 24 Mac 2012

Kelmarin, Rabu bersamaan dengan 21/02/12 sekeping sampul surat pos laju yang agak besar telah tiba dirumah aku. Dari saiznya aku dah dapat agak sesuatu, kerana kebetulan pada beberapa hari yang lepas aku telah diminta menghantar satu maklumat kepada seorang sahabat  iaitu mr Titan yang kacak tu.HADIAH DARI CONTENG-CONTENG
Yup...gambar di bawah inilah satu bukti penerimaan aku terhadap barangan pos laju itu. Sebuah buku yang sangat comel dan menarik hati telah aku terima. Aku hanya sempat membelek2 sekejap sahaja kerana kedua-dua orang anak aku dah "ober excited" nak tengok buku tersebut. Buku yang di beri nama conteng-conteng adalah sumbangan dari owner blog conteng-conteng.com 

BUKU_CONTENG_CONTENG

Aku akui, buku itu sangat menarik minat anak aku kerana sehingga ke hari ini, aku masih belum nampak bayang buku tu lagi. Nasib baik sebelum tu aku sempat juga selak sikit-sikit. Anak-anak aku belum habis baca lagi, kebetulan kalau malam aku memang agak kekurangan masa. Ntah bila la aku nak membaca sampai khatam. Cuma satu jer yang aku nak nyatakan, buku conteng-conteng tu memang unik dan terbaik. Sesuatu idea yang baru dan segar telah dimasukkan oleh anak muda bernama Fadhli Hamdan.

Terima kasih sekali lagi, opsss...aku lupa sesuatu. Buku tu sebenarnya hadiah khas kerana kejayaan aku dalam contest "Pengalaman Kena Denda di Sekolah" kategori SEO. Terima kasih Titan, terima kasih Fadhli Hamdan pemilik web contengconteng, dan terima kasih buat kawan2 yang sering support aku tanpa jemu. Semoga korang semua terus berjaya !!!

BUKU_CONTENG_DARI_FADHLI_HAMDAN

# Kalau nak tahu lebih lanjut tentang buku conteng-conteng, sila ke laman web contengconteng.com dan jangan lupa tentang entri lelaki kacak yang dah aku sediakan. Masih ada ruang untuk korang sertai contest tu.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved