JUARA RAJA LAWAK EDISI KE 6 2012 - PANDANGAN AKU

on 17 Mac 2012

JUARA_RAJA_LAWAK_EDISI_KE_6_2012
SHIRO, Juara Lawak Ke 6, 2012
Juara Raja Lawak edisi ke 6 2012 baru je malam tadi berlangsung entah bagaimana, aku tetiba jadi syok pula tonton Raja Lawak edisi ke 6 2012 kali ni. Secara keseluruhannya aku rasa berpuas hati juga dengan kesemua kumpulan. Cuma aku rasa tak berapa nak best bila keputusan diumumkan, kumpulan Yyol cuma dapat tempat ke 4 sahaja. Aku rasa, kumpulan Tyol tu sebenarnya boleh bersaing dengan kumpulan Shiro. Nak buat camne, inilah keputusan yang diterima melalui sms rakyat Malaysia. Aku pun habis kuat setakat menonton jerr...tak de pun nak layan bersms nih..Tahniah kepada semua,okeh.

RAJA_LAWAK_ASTRO_MUSIM_KE_6

JUARA RAJA LAWAK EDISI KE 6 2012
KUMPULAN SHIRO
HADIAH RM100.000, Barangan Eletrik dari Astro dan Trofi Juara Lawak.

NAIB JUARA RAJA LAWAK EDISI KE 6 2012
KUMPULAN ZERO
RM50,000, Barangan Elektrik dari Astro dan Trofi  Juara Lawak .

KETIGA 
KUMPULAN CUIT
RM30,000, Barangan Elektrik dari Astro dan Trofi  Juara Lawak .

KEEMPAT
KUMPULAN TYOL, RM10,000, Barangan Elektrik dari Astro dan Trofi  Juara Lawak .

# Apapun semuanya dah bagi yang terbaik, semoga korang semua berjaya dalam bidang yang korang ceburi nih. Kita tunggu pula peserta Raja Lawak ke 7 nanti...Adioss...- aku dh bz nk gi Bukit Jalil..tgh mlm nti aku ziarah korang balik.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved