KEPUTUSAN PENUH LIGA SUPER MALAYSIA - 17/03/2012

on 18 Mac 2012

KEPUTUSAN_PENUH_LIGA_SUPER_MALAYSIA"

Aku baru je nak berjinak2 dengan Liga Malaysia nih. Tak salah kot aku nak kongsi "Keputusan Penuh Liga Super Malaysia". Patutla kat Stadium Bukit Jalil tadi ramai penyokong Selangor, aku lak tetiba je rasa pelik. Rupanya baru aku tau yang disitu ada perlawanan Liga Perdana. Apapun citer Power Of 1 tu nanti aku sambung kemudian. Sorry to bro akubiomed, sebab tak dapat jumpa aku siang tadi. Aku duty start jam 5pm ~10pm....esok pun masa yang sama....

Okey, "Keputusan Penuh Liga Super Malaysia" adalah seperti dibawah nih...


BERIKUT adalah keputusan penuh perlawanan Liga Super yang berlangsung di beberapa venue malam ini:
   
     Selangor              3     Kuala Lumpur     0
   
    Negeri Sembilan  2     Kedah            1
   
    Perak                   0     Kelantan         2
   
    Sarawak               0     Lions XII        1
   
    Terengganu          6     Sabah            3
   
    Johor FC               1     T-Team           3
   


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved