PERADUAN KRAFTANGAN DAN AKU

on 07 Mac 2012

PERADUAN KRAFTANGAN DAN AKU! Cun arrr!!!!

Peraduan "Kraftangan Dan Aku" anjuran bro Zool atau Liga Kampung telah lama diadakan. Aku je yang terlupa. Satu lagi, dia pun jarang masuk sini, aku pulak jarang masuk sana...jadi payah la aku nak ingat contest dia. Kebetulan bebaru ni aku terjumpa dia komen disatu blog, Cahaya Hatiku [Blog Suri] tentang peraduan ni. Terus, aku terjah dan draft sikit entri untuk peraduan "kraftangan dan aku", supaya aku tak terlupa lagi...hehehe.

Okeh, nak citer tentang kraftangan dan aku, aku ni memang la tak de tangan seni. Tangan keras tu adalah. Jadi kalau nak tunjuk hasil2 yang aku dah buat....hmmm rasanya ada la satu kot. Tapi agak berbeza sikit. Nak kata kraftangan tidak, keras tangan pun.....errrr ade la sikit...hahaha3x!!

7. Hadiah terbahagi kepada 2 kaedah iaitu :-
– Pemenang SEO terbaik
2 pemenang dipilih berdasarkan keputusan carian google menggunakan keyword ‘kraftangan dan aku’ pada 18 Mac 2012. 2 entri teratas akan menerima
Hadiah pertama

– Wang Tunai RM50
Hadiah kedua

– Wang Tunai RM30

– Pemenang entri terbaik
3 pemenang utama berdasarkan entri terbaik yang menambat hati juri.
Hadiah Pertama

- Wang tunai RM50 beserta *barang kraftangan bernilai RM40
Hadiah Kedua

- Wang tunai RM30 beserta *barangan kraftangan bernilai RM30
Hadiah Ketiga

- Wang tunai RM20 beserta *barangan kraftangan bernilai RM10

Saguhati
Peserta pertama dan terakhir akan menerima cenderahati barangan kraftangan bernilai RM10 (peserta yang komen dan letakkan url peraduan di blog ini pada waktu awal dan terakhir)
Okeh...gambar kat bawah ni adalah "kraftangan dan aku"..errr, rasa2 cam tak kena je gambar tu ngan tajuk entri. Tapi tak pe laa...aku sesah je, harap2 admin blog tu boleh terima entri aku nih. Sedikit info mengenai gambar tu, sebenarnya ia adalah hasil kerja aku bila aku dah bohsan kat tempat kerja. Kalau tak de keroje, biasanya aku ngadap pc laa..tapi sesekali aku layan jugak buat "modelling" dengan tanah liat nih. Material tu sebenarnya adalah tanah liat industri [industrial clay] yang biasanya digunakan oleh pengeluar automotif diseluruh dunia. Sila abaikan imej tu yerr...hanya untuk suka suki sahaja. Terima kasih.

PERADUAN KRAFTANGAN DAN AKU

Cukuplah sampai disini, entri ni adalah untuk "Peraduan Kraftangan Dan Aku" dari bro Zool yang juga merupakan tokey  Ligakampung.com dan ditaja oleh ‘kedaikraft.blogspot.com’ dan ‘Craftzee’."

PERADUAN KRAFTANGAN DAN AKU
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved