LION HEART DEFENDERS - Koleksi Gambar Tentera Pakistan di Siachen

on 14 April 2012

Sebelum ni aku ada post tentang kematian lebih 130 orang anggota tentera Pakistan di kawasan pergunungan Siachen akibat runtuhan salji keatas kem mereka [semoga roh mereka ditempatkan dikalangan orang2 beriman, insyaallah]. Tak lama selepas itu aku terjumpa satu laman Fan Page yang memaparkan aktiviti tentera Pakistan dengan nama LION HEART DEFENDERS 

Setelah meminta izin untuk mengambil gambar dari laman tersebut, tibalah masanya aku memuatkan beberapa keping gambar tentera Pakistan dikawasan pergunungan tersebut. Untuk pengetahuan semua, kedua2 negara [Pakistan dan India] masih lagi berada dalam situasi perang dingin ekoran beberapa pertempuran dan isu yang pernah berlaku sebelum ini. Jadi tak hairanlah bila beberapa orang ataupun nama anggota tentera mereka dipaparkan bagi menaikkan semangat rakyat mereka sendiri. Btw, tadi sempat juga aku tengok satu web berkenaan dengan tentera India di Kashmir..kekejaman mereka rasanya tiada beza dengan tentera zionis. Kalau ada masa nanti aku kongsikan sekali dengan korang semua...adios.











Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved