Shah Rukh Khan Kena Tahan Di US

on 14 April 2012


Kisah Shah Rukh Khan kena tahan di lapangan terbang White Plain, US selama 90 minit [agak lama tuu] telah membuatkan ramai rakyat India marah termasuk para menteri derang. Apa polisi yang US guna tak tau lah, mungkinkah disebabkan nama beliau yang beragama Islam menyebabkan Shah Rukh Khan ditahan. Siapa yang tak kenal dengan artis Bollywood tu kan, jadi berita penahanan Shah Rukh Khan itu memang membuatkan kita pun rasa agak pelik juga. Beliau hanya dibebaskan setelah kakitangan kedutaan India masuk campur.

Kes Shah Rukh ditahan ini bukalah yang pertama kali. Tahun 2009 dulu beliau pun pernah kena tahan. Mungkin atas sebab yang sama kott. Nampaknya US memang agak terlebih berhati2 bila seseorang tu membawa nama Islam. Takkan nak pergi ke sana orang Islam nak kena tukar nama? Nampak sangat derang "fobia" derang dengan orang Islam..he3x!! Ye, la kan...kalau kita yang tak dikenali ni ditahan kira boleh faham jugak la..ni artis yang dah ada nama. Satu donie kenal wooo...Shah Rukh Khan pun pergi sana naik jet peribadi...tak guna pesawat komersial lain. Gamaknya muka Shah Rukh Khan ni ada iras2 geng2 Taliban kot...ha3x!!


# Kenkadang rasa pelik juga dengan polisi airport US nih...Sedangkan artis yang gah pun boleh kena inikan pula kita orang biasa...masakkk!! 


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved