JUARA EURO 2012

on 11 Jun 2012

JUARA EURO 2012! Yezzz...bro Denaihati menganjurkan satu contest paling mudah dan sempoi sekali, hanya buat entri sesempoi macam aku nih...pas tu komen kat sana.

Walaupun aku dengan dia buat pilihan yang sama dalam EPL, [Arsenal] tapi untuk EURO 2012 ni sorry ...bro, he3x!!! Team aku akan jadi juara punya lahh. Sesapa yang belum tahu dan nak join contest paling senang ni klik je link kat bawah nih.

Euro 2012 Juara Pilihan Lelaki Kacak.

Yastro -Lelaki Kacak pilih Sepanyol!

For sure, aku memang pilih Sepanyol dari awal2 lagi sebagai team juara bagi kejohanan EURO 2012 ini.  Satu lagi, Team Sepanyol penuh dengan lelaki kacak lagi mancho wehhh!!!! Ha3x!!! Jangan korang ingat aku ni kaki top atau bottom pulak!!! Ampunnnn!!!

Amacam??, korang tak teringin nak join ker? Syarat penyertaan pun sempoi jugak, bukan susah mana pun kan...caranya;

1. Buat entri pilihan juara EURO 2012 anda.
2. Komen kt blog dia...
3. Hadiah yang bro Denaihati tawarkan [tokey beso insentif tunai RM0.02] adalah berupa 10,000 trafik blog + T-Shirt Denaihati. Semua pemenang akan dapat hadiah, so tak de no 1,2 atau 10 yerrr!

Okes...sekali lagi, team juara  pilihan aku pada Euro 2012 ini ialah....Sepanyol!

Siapakah atau team manakah yang bakal bergelar Juara? Kita tunggu sampai penghabisan EURO 2012 nih!!!

okes,tq singgah.-Salam mesra dari yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved