10,000 Tiket Percuma Dari AirAsia

on 08 Januari 2013

10,000 Tiket Percuma Dari AirAsia

10,000 Tiket Percuma Dari AirAsia | Wow....10,000 tiket percuma dari AirAsia sempena Program Integrasi 1Malaysia bersama AirAsia yang dilancarkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada Sabtu lepas.

Sapa tak nak bukan, pergi dan balik cuma bayar airport tax sahaja manakala tambang dan surcaj bahan api kira free. Tapi...ada tapinya, sebab bukan semua lokasi yang dapat free....barang free mesti la ada syarat2nya jugak kan...:D

Bagi mereka yang inginkan peluang ini, tiket 10,000 Program Integrasi 1Malaysia  ini termasuk bagi tambang pergi dan balik secara percuma antara Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak boleh ditempah bermula Rabu ini bagi penerbangan antara 14 Januari dan 4 Februari.

Satu lagi, tiket percuma AirAsia ini hanya sah bagi penerbangan yang berlepas dari Kota Kinabalu, Kuching, Labuan, Sandakan, Miri, Tawau, Sibu, Bintulu, Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan Johor Bahru.

Selain itu, kadar bagasi, hidangan dalam pesawat, pilihan tempat duduk dan perkhidmatan tambah nilai yang lain tidak termasuk dalam program 10,000 tiket percuma ni yerr...yang tu kena bayar...he3x!!!



# Masa tu pendek sangat laa.....sampai 14 Feb ni jerr...iskkk...iskkk, klau tak mau aku rembat jugak.



10,000 Tiket Percuma Dari AirAsia
~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved