10 Blogger Terbaik Malaysia

on 01 Mac 2013

10 Blogger Terbaik Malaysia

10 Blogger Terbaik Malaysia | Hurmmm....la ni ramai yang demam selsema kerana SEO Contest 10 Blogger Terbaik Malaysia yang dianjurkan oleh Oh Cikgu.com

Disebabkan tarikh tutup contest blogger terbaik ni pada 1 Mac 2013, so masih ada dua minggu lagi untuk aku menjoinkan diri. Sebenarnya, aku kini berada dalam keadaan kemalasan tahap gaban, disebabkan itu aku "PAKSAKAN" diri aku utk join contest 10 blogger ini jugak.

10 Blogger Terbaik Malaysia

So, dibawah ni aku senaraikan secara ringkas 10 Blogger Terbaik Malaysia mengikut pandangan aku.

10 Blogger Terbaik Malaysia

1. Denaihati
Blog ni aku senaraikan no 1 sebab blog ni banyak membuka peluang kepada blogger untuk berhimpun, bersatu dan beliau sering memberi/mengadakan contest untuk para blogger. Memang kena dengan tag line beliau, hidup untuk memberi!

2. Kongsi Bersama Nora
Blogger Mesia yang duduk di Brunei dan blog beliau penuh dgn informasi petua dulukala dan juga tips2 berkaitan dengan kesihatan.

3. Tehr
Seorang lagi blogger cikgu yang penuh dengan pantun dalamnya. Unik....

4. Akubiomed
Blog personal yang memaparkan kisah kehidupan di sekeliling beliau.

5. Anif Version 2.0
Blog personal yang juga menyentuh kehidupan disekeliling dan juga minat beliau. Berasal dari Johor.

6. Beautifulnara
Blogger hiburan yang menjadi contoh terbaik untuk para blogger Mesia lain sebagai rujukan.

7. militaryofmalaysia
Sebuah blog yang berkisah tentang ketenteraan di Malaysia

8. Titan
Blog usahawan internet...tak kira la bape pun jumlah yang dapat, yang penting ialah dapat!!!

9. forblogger
Walaupun forblogger skg banyak berkisar tentang berita terkini....template blogger hasil kerja tangan ownernya si Shah Danial memang terbaik!!!

10. Yastro.net
Hahaha....jenuh aku nak cari 10 blog. Kalau aku tak senaraikan blog aku sapa lagi kan...:D


Penganjur Dan Penaja 10 Blogger Terbaik Malaysia

Contest SEO 10 Blogger Terbaik Malaysia dianjurkan oleh Ohcikgu.com. Penaja bersama adalah Fivio.comNadot.myEffortlab Cik LailiHalim RDFLadfeAmirAmiRini,MyadynaMy AdamRanggi LifestyleMinda Emas NetworkCikTOMMiecyber’s Blog,Hamdan’s BlogKain Cotton Murahbooblogs.comCheese MazKakimedia.MY,ContengConteng.com dan Blog Hati Putera


# Maaf sebab entri aku betul2 sempoi...aku betul2 malas disebabkan kerja yang sedang bertimbun la nih....Harap2 dengan seo contest 10 Blogger Terbaik Malaysia ni membangkitkan kembali semangat aku utk berblog. Baru je aku bgtau kat titan, konon2nya aku nak rehat....hahaha

10 Blogger Terbaik Malaysia
~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved