Gangnam Style Penang Vs Carlsberg Style Batu Feringghi

on 12 Februari 2013

Gangnam Style Penang Vs Carlsberg Style Batu Feringghi

Gangnam Style Penang Vs Carlsberg Style Batu Feringghi | Semalam aku buat satu artikel berkenaan Shila Amzah dan PSY dan menekankan betapa membazirnya duit yang bernilai jutaan ringgit apabila sebuah syarikat sanggup menanggung kos untuk membawa penyanyi "Oppa Gangnam Style" iaitu PSY ke Majlis Sambutan Tahun Baru Cina di Penang.

Oklah, kita akur sebab Pak Najib dah bagitau tak guna duit rakyat langsung. Tapi aku tetap nak kata yang perbelanjaan itu tetap merupakan satu pembaziran. Alangkah baiknya jika duit tu dilaburkan untuk kemudahan rakyat seperti membaiki jalan, membina jambatan dikampung2 dan lain2. Namun aku tahu, apalah sangat semua tu berbanding event yang dihadiri oleh PM dan kerabatnya.

Mungkin majlis tersebut turut memberi satu kesan pada Dato Najib apabila soalan yang ditanya beliau kepada penonton telah memakan diri. Nasib la pak Najib oihh....

Penafian Najib Konsert PSY Guna Wang Rakyat

Namun yang syoknya, majlis tersebut turut dihadiri oleh penyokong pembangkang. Depa siap pakai baju kuning, merah bersih bagai lagi. Ok lah, majlis tu khas untuk rakyat kan, semua dijemput hadir...hehehe Tapi, jelaslah kehadiran PSY dimajlis tersebut seolah-olah satu magnet besar untuk peminat beliau. Tak kira la dia kuning,hijau,merah atau apa kaler sekalipun. Makan free, siap dapat tengok PSY live lagi...ok la tu kan...tah bape juta habis tak tahulah.

Konsert Arak Batu Feringghi RM3 Juta?

Dalam pada geng2 pembangkang dok hentam konsert tu, aku nak selit satu perkara disini. Yang sebenarnya perkara ini ada dijelaskan dalam satu portal mynewshub, iaitu sebuah konsert arak tajaan Carlsberg yang juga bernilai jutaan ringgit di Batu Feringghi. Bahkan yang menariknya apabila artis dari Korea turut dipanggil ke konsert tersebut.

Nampaknya, tak ada beza pun bila parti pembangkang berkuasa, kedua2nya sanggup membazir demi kepentingan parti masing2. Agak2nya nilai 3 juta tu kalau dilaburkan semula untuk kemudahan rakyat Penang apa yang derang boleh dapat eh?

Gangnam Style Penang Vs Carlsberg Style Batu Feringghi


Nak baca seterusnya tentang apa yang ada di mynewshub? Klik sini



# Bedal je kiri dan kanan....apa ader hal...sorry, entri sambil lalu jekkkk!





Gangnam Style Penang Vs Carlsberg Style Batu Feringghi
~Salam mesra dari yastro~ 






Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved