Hilang, Shila Amzah Kembali Dan Bakal Berkongsi Pentas Dengan PSY

on 11 Februari 2013

Hilang, Shila Amzah Kembali Dan Bakal Berkongsi Pentas Dengan PSY

Hilang, Shila Amzah Kembali Dan Bakal Berkongsi Pentas Dengan PSY | Pasti ramai yang dah tahu kes Shila Amzah yang hilang selama tujuh hari kemudian buat video lagu Ombak Rindu sehinggakan bapanya membuat report polis berikutan kehilangannya. Namun, berita itu dinafikan oleh Shila Amzah sendiri yang katanya mahu mencari ketenangan diri.

Okey, lupakan masaalah peribadi Shila Amzah tu. Terbaru menerusi akhbar Sinar Harian, Shila Amzah dikatakan akan berkongsi pentas dengan panyanyi terkenal dari Korea, Psy Gangnam Style. Mereka dikatakan akan membuat persembahan sempena Rumah Terbuka sambutan Tahun Baru Cina anjuran BN di padang Sekolah Tinggi Han Chiang. Tarikh persembahan mereka adalah hari ini, (11.03.2013)

Sebelum ini mungkin anda juga dah ada mendengar tentang kisah/jumlah bayaran kepada PSY Oppa Gangnam Style ni jika beliau membuat persembahan disini, di Malaysia Jumlah tersebut merupakan jumlah yang tidak masuk akal bagi kita iaitu USD750,000 hanya untuk persembahan sebuah lagu Oppa Gangnam Style. USD750,000 tersebut jika ditukarkan kepada RM lebih kurang 2 juta.....satu jumlah yang......  perghhhh!

Aku cuba cari semula artikel tentang bayaran kepada PSY tu, nah....rupanya artikel dari Murai Batu. Entah benar atau tidak jumlah yang dinyatakan itu, aku tak dapat dipastikan. Terutamanya untuk persembahan PSY di Penang nie. 


PSY Oppa Gangnam Style  Kenakan Bayaran USD750 000


Btw, hanya mereka yang terlibat sahaja yang tahu berapakah jumlah sebenar bayaran yang dikenakan oleh PSY Gangnam Style ni. Namun bagi aku, sekiranya jumlah RM2 juta lebih tu dibelanjakan untuk rakyat lagi banyak dan besar faedahnya berbanding dengan melihat PSY terkedek-kedek diatas pentas. 









# Anak aku yg 3 tahun pun boleh buat aksi PSY tu...hehehe- free jerrr, tak yah bayo!!!!




Hilang, Shila Amzah Kembali Dan Bakal Berkongsi Pentas Dengan PSY
~Salam mesra dari yastro~ 










Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved