Adakah Holocaust Itu Benar? [Part 3]

on 20 November 2010




Tentera Yahudi Nazi Dibawah Pimpinan Adolf Hitler (I)



(Sumber : William D. Montalbano, ‘The Jews in Hitler's Military’ & Tom Tugend, ‘Grad Student Uncovers Jews Who Fought For Adolf Hitler’.)


“Tidak semua mangsa korban pembunuhan oleh tentera Nazi itu adalah orang-orang Yahudi sahaja, tetapi orang Yahudi adalah antara mangsa yang menjadi korban dalam pembunuhan tersebut.” -Elie Wiesel bercakap mengenai Perang Dunia Kedua (WWII)-

“Sekiranya terdapat tentera Yahudi didalam angkatan bersenjata tentera Hitler, kenapa tiada seorang yang mengetahui apa yang bakal berlaku (Holocaust) dan tidakkah mereka cuba untuk menyelamatkan nyawa semua mangsa, ini adalah sesuatu yang tidak boleh diterima dan mengaibkan.” -Rabbi Marvin Hier, Pengarah Institut Simon Wiesenthal-

Sebelum ini kita dikejutkan dengan kewujudan tentera Muslim berbangsa Albania, Bosnia dan Crotia didalam angkatan tentera Nazi menerusi Divisyen Hanzar yang dipimpin oleh Syeikh Amin al-Husseini, Mufti Besar Jerusalem. Tahukah bahawa selain tentera Muslim Hanzar, tedapat tentera Yahudi yang turut berjuang bersama Nazi dibawah pimpinan Adolf Hitler?

Kebenaran mengenai orang-orang Yahudi yang menyertai angkatan besenjata Nazi dibawah pimpinan Adolf Hitler adalah sesuatu yang tidak boleh diterima akal. Masakan mereka boleh menyertai angkatan bersenjata berkenaan sedangkan pada masa yang sama, angkatan bersenjata tersebutlah yang telah menjalankan proses penghapusan (genosida) orang-orang Yahudi sendiri melalui peristiwa Holocaust.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved