Proton Tuah,Persona R dan Proton Inspira...

on 18 Mac 2011

Proton baru (Persona R) diatas jalanraya?? Sebenarnya mungkin citer ni citer yang dah basi...dah lame kecoh kat dunia automotif...tak pe la..gua kasi refresh sikit jekk.Gua maleh nak citer bebanyak...cuma gua agak tertarik dengan perbandingan yg dibuat oleh funtastiko design..

Kalau korang nak tau lebih lanjut sila ler ke laman web tersebut...ataupun ke laman asal gambau nih iaitu Paul Tan...Model ni dikatakan model terbaru Proton...sedang dipandu uji  diatas jalan raya...Ape yg derang test korang jangan tanya gua laa...gua pun tak pasti....hehehe

Gua cuma berharap semuanya berjalan dengan lancar dan model ni mampu memberi tambah nilai untuk Proton dan juga rakyat Malaysia...Proton maju...gua pun maju gakkk...hehehehe


Side View


lagi gambar di Paul Tan..



Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved