Review blog Fire Starting Automobil

on 03 Julai 2011

As salam semua, hari ni aku nak layan review blog. Sebenornya dah lama entri ni duk dalam simpanan aku. Tengok gambo Satria tu pun dah tau yang entri ni entri lama, bagi sesapa yang selalu masuk larr. Aku tak tau tetiba jer ari ni mood aku nak layan blog jap. Antara blog yang memberi info tentang sektor automotif ialah blog ni. FireStartingAutomobil, merupakan blog yang menekankan jawapan dari pertanyaan rakan2 blogger. Namun tak semua akan terjawab....sebabnya???  mungkin korang boleh refer sendiri nanti.

Secara ringkas, blog ni akan menjawab segala pertanyaan tentang kereta dan motor, rosak, tukar engin, jenama keta, jenama motor semuanya secara detail. Aku pasti korang tak akan pernah jumpa blog sebegini.Pastinya info yg diberikan bro Afzainizam sangat2 bermenafaat untuk semua.

header Fire Starting Automobil Blogspot
So, korang ada masaalah tak pasal keta ataupun motor korang? Kalau ader, sila la refer kat blog tu. Mungkin dah ada entri tentang pertanyaan korang. kalau belum ada, korang boleh membuat pertanyaan kat situ.. Insyaallah, jawapan yg diberi mmg korang pun akan rasa puas ati sesangat.

Contoh soalan dan jawapan tentang kereta
#Blog brother tu sdg merayakan ulangtahun ke dua maa...jom terjah reramai...hehehe...Sori bro kalau ader salah dan silap dalam entri review aku nih. Just simple jerrr.....caiyokkkkk....Errr, satu lagi Bro Afzai juga antara blogger yg kerap dtg ke blog aku. Thanks bro.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved