10 Tag dari Fiezaradzi

on 01 Disember 2011


  1.  Kenangan dulu-dulu, kumpulan muzik lama yang mana korang paling ingat?
  2. Antara polis dengan penjahat mana korang rasa paling cool?
  3. Antara korang dengan adik/kakak korang, sapa lagi comey?
  4. Life is beautiful… apa korang rasa?
  5. Apa nama cikgu sekolah tadika/tabika/pasti korang?
  6. Pendapat korang pasal cerita gossip kat tv/blog
  7. Filem/drama/ rancangan tv sepanjang zaman korang? Nak sebut 3 pun boleh
  8. Tajuk buku yang korang rasa best dan sesuai untuk di’suggest’kan?
  9. Benda pertama korang buat lepas on pc/laptop
  10. Apa makanan pertama korang kalau korang ingat? Sila tanya mak ayah/adik-beradik korang sekarang..
Tag dari Fiezaradzi...huhuhuhu membuatkan aku terpaksa memerah otak sampai ke tengah malam. Nasib baik ada nescafe "o" buat peneman, thanks to my wife. Aku cuba buat secepat dan sebaik yang mungkin.. Insyaallah...aduih yaiii..lama betul rasanya tak main tag2 nih...he3x!!

  1. Kenangan kumpulan muzik lama mana yang korang ingat.- Al Jawahir (mari bersembahyang), Search,Wings, Junctions- kenangan aku dengan awek Penang..ha3x!!!
  2. Antara Polis dan penjahat, yang mana paling kool- Polis laa...aku suka pada pasukan beruniform, penjahat, contoh yang paling tak elok..sapa yang nak kan??
  3. Antara korang ngan adik, kakak sapa paling cun?- Bab2 cun ni biasanya pompuankan...so adik aku laa jawabnya...nak bagi kat anak2 semua jantan jugak.
  4. Life Is Beutiful, apa korang rasa?- Takat ni tak leh rasa apa2...hehehe, blog yang okeh pe, loading page pun laju...i like.
  5. Apa nama cikgu sekolah tadika korang? - Erkkk...aku lope laaa...dah lama sangat.
  6. Pendapat korang pasal cerita gosip kat tv/blog?- Bab2 ni aku agak kurang layan sangat, kecuali mende/isu tu memang "meletop" beso jerr...
  7. Filem/drama/tv sepanjang zaman korang?- Platun Harimau (drama yg Yusuf Haslam buat drama dulu2 tu), Tora-Tora-Tora dan Bukit Kepong semuanya berkenaan dengan ketenteraan...hahaha
  8. Tajuk buku yang korang rasa best dan sesuai di"suggest"kan- Jarang beli buku, kalau beli pun cuma majalah sukan (automotif/race),pancing dan ketenteraan jerr...tak tau la sesuai nak di'suggest"kan kat korang atau tak. lagi satu buku kartun untuk anak2 aku...hehehe
  9. Bende pertama korang buat lepas on pc/laptop- tenung laptop tu...dalam hati cepat la...cepat laa
  10. Apa makanan pertama korang kalau korang ingat - Haduihhh....mak aku jauh laa...klau tanya sure dia pun "nganga" nak jawab...mungkin susu tin Dumex la kot. Mak aku pernah cerita, dulu2 ada pertandingan baby masa aku kecik2....dan selalunya aku yang jadi pemenang, betoi woii aku tak tipu punya...ha3x!!!

Okeh, rasanya tu je. Aku pun tak berhasrat nak pas tag ni kat orang lain, tapi kalau ada yang nak buat aku persilakan sesangat. Aku buat malam tadi, tapi tak jadi nak publish sebab dah ngantuk sesangat, so aku edit sikit2 pagi ni supaya entri aku ni tak meraban sangat....ha3x!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved