Nikmat duduk di First Page - Bagi Seorang Blogger.

on 15 Disember 2011

Nikmat duduk di First Page - Bagi Seorang Blogger! Sejak beberapa hari ni aku asyik tersenyum. Tersenyum nikmat dan puas kerana beberapa entri di blog aku berjaya duduk di first page. Bila dapat duduk di first page dan kata kunci tu sememangnya dicari, wooww!!!

Traffik meletop bagai nak rak. Pernah aku dapat pageview 10K dalam sehari kerana kata kunci yang baik. Jadi hari ni, aku tunjukkan satu entri aku yang memang meletop.

Terima kasih aku ucapkan kepada semua. Rakan2 blog,rakan2 opis dan juga rakan2 yang menjadi silent reader. Bukan senang nak senang...bukan mudah nak senang. Sama je ayat tu. hehehe.

Nikmat duduk di First Page - Bagi Seorang Blogger.
Link untuk entri ini [Klik Sini]

Apapun aku rasa bagi blogger yang dah otai, nikmat begini mungkin dah lali kepada mereka. Mungkin dah biasa sangat kot. Cuma diaorang tinggal nak maintain jerrr. Bagi aku, aku masih perlu kaji dan belajar cara nak bagi entri aku meletop lagi selepas nih. Insyaallah.....
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved