[Update Pic] Ally Iskandar Bernikah - Tahniah!!!

on 21 Januari 2012

Ally Iskandar Bernikah - Tahniah!!!
Jarang sangat aku nak up date berkenaan dengan artis di Malaysia ni kecuali mereka yang aku rasa ada "ngam ho liau " dengan aku. Yup...Tahniah aku nak ucapkan buat  Ally Iskandar Mohd. Mardzi, 36 yang telah selamat bernikah. Hanya dengan 2 kali akad nikah, beliau telah pun menjadi suami kepada Nurfarahin Romlee, 23.....Semoga bahagia selamanya hingga ke anak cucu dan akhir hayat bro..Pehh...macam le aku kenal sangat si Ally nih!!


ally bernikah

Ally ni, seumur hidup aku.... baru jumpa sekali je aku dapat jumpa dengan dia. Tu pun masa dia jadi emcee kat Jelajah Proton 1 Malaysia di Melaka  pada tahun 2010 yang lalu. Masa tu Ally sempat jugak la interview aku, walaupun suara aku masa tu serak habis sebab karaoke banyak sangat bagi penerangan kat orang ramai... 


Dan masa tu aku tak lepaskan peluang bergambar dengan dia. Memang dia seorang yang sangat ramah. Aku suka cara dan pr beliau bila berhadapan dengan orang ramai. Maklum la orang glemer katakan, kena la jaga semua mende dari segi sosial dan sebagainya.


Pengacara popular TV3, Ally Iskandar Mohd. Mardzi, 36, selamat bernikah dengan pilihannya, Nurfarahin Romli, 23, di Masjid Kristal, Kala Terengganu, Terengganu hari ini dengan mas kahwin sebanyak RM250.
Apapun, Tahniah sekali lagi...semoga berkekalan hingga ke akhir hayat korang Ally!!! Jaga bini elok2....- Errr awek yang masa aku jumpa kat Melaka ngan Nilai tu camne ekk?? Cun jugak....ingat aku nak jadi paparazi masa tu, sekali "kantoi" laa...aku amik gamba dia, dia amik gamba aku....padan muka aku...hahaha. Time tu aku guna kamera kompak je...dia lak guna dslr...hamikkk ko....gamba dia blur...gamba aku...lagi mau tanyaaa kaa...ha3x!!!


ally berkahwin dgn farah lee
Gambar poyos aku lagi!!!! Hahaha...jgn mareee!!!!
Update Gambar Nikah dia...


perkahwinan ally

pernikahan ally Iskandar

perkahwinan ally iskandar

Ally Iskandar Berkahwin


# Nak tengok gamba lain?? Pergi kat fan page Ministry of Moment....ado banyak laie...he3x!!!
# Yang penting kita buat ikut cara Islam yang sebenarnya, bila segala2nya selesai..alhamdulillah. Bersyukur la kepada Allah.S.W.T. Jangan ada pulak yang nak tiru cara "nikah haram" nih. Aku takik korang kang!!!.Ally Iskandar Bernikah - Tahniah!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved